5 نکته برای بهبود نورپردازی حمام با لامپ های ال ای دی (LED)

سینک دستشویی در حمام

* یکی از بیشترین تقاضاها  برای بازسازی نورپردازی حمام، اغلب شامل ارتقا به وسایل روشنایی ال ای دی (LED)، به همراه با سایر محصولات سازگار با محیط زیست مانند کالاهای کم جریان برای صرفه جویی در مصرف آب است.

چرا از لامپ های ال ای دی (LED) برای نورپردازی حمام استفاده کنیم؟

در اینجا پنج نکته برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح آورده شده است.

قیمت ها پایین است

رشد بازار روشنایی ال ای دی (LED) قیمت این نوع لامپ را پایین آورده است، بنابراین هزینه شما برای ارتقا به ال ای دی (LED) بسیار پایین آمده است. شما می توانید فقط لامپهای قدیمی خود را با ال ای دی (LED) جایگزین کنید – یا می توانید از تکنولوژی های جدید یا یک آینه با نوارهای LED تعبیه شده استفاده کنید.

برای نورپردازی حمام ال ای دی (LED) سبک بروزتری است، هم از لحاظ دما و هم از نظر زیبایی. طراحان از محدودیت قدیمی “لامپ و سوکت” در طراحی نور خلاص شده اند و وسایل شگفت انگیزی را ایجاد می کنند که از عملکرد به هنر عبور می کند. دیگر مونتاژهای شستشوی زشت قدیمی از بین رفته اند و با چراغ های فرو رفته و براق، یا نور نوار ظریف در اطراف آینه یا وان جایگزین می شوند.

کیفیت نور طبیعی 

محصولات اولیه ال ای دی (LED) اغلب دارای نور استریل سفید یا آبی هستند که یادآور روشنایی مطب است. لامپ ها و وسایل ال ای دی (LED) امروز از نورهای رشته ای تقلید می کنند تا جایی که به سختی می توانید آنها را از هم جدا کنید. بسیاری از وسایل نیز قابل تنظیم هستند و باعث می شود گزینه ای عالی برای نورپردازی حمام باشند. وسایل ال ای دی (LED) جدید همچنین می توانند بسیار کوچکتر باشند زیرا از کارآیی بیشتری برخوردار هستند، بنابراین صاحبان خانه با فضای حمام کوچکتر می توانند بدون وسایل بزرگ بیش از حد روشنایی کامل داشته باشند.

اتصال

روند بزرگ بعدی برای نورپردازی حمام برای بسیاری از صاحبان خانه، اتصال خواهد بود. با استفاده از یک برنامه کنترل نور از شرکت هایی مانند Lutron ، Leviton و legrand ، می توان از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود نور را کنترل کرد. چراغ حمام را خاموش می کنید؟ روی برنامه خود ضربه بزنید و تمام شد. فراتر از حمام، کنترل دیجیتال همچنین می تواند خانه شما را از امنیت بیشتری برخوردار کند و به شما این امکان را می دهد تا نور خود را از راه دور کنترل کنید.

صرفه جویی در انرژی هنگام نورپردازی حمام

تمام انگیزه های قانون انرژی و استقلال در سال 2007 کاهش اعتماد ما به منابع انرژی خارجی بود. در مورد محصولات روشنایی، این قانون لامپهای رشته ای را منع نکرده، اما الزاماتی را برای بهره وری تعیین کرده است که صنعت روشنایی را مجبور می کند تا روشهای جدیدی را برای تحویل نور کم مصرف برای کاهش مصرف انرژی در طی 10 تا 15 سال ارائه دهد. این منجر به تولید لامپ های ال ای دی (LED) می شود که نسبت به لامپ های رشته ای قدیمی انرژی کمتری مصرف می کنند. صرفه جویی در انرژی بسیار زیاد می شود زیرا صاحبان خانه لامپ های رشته ای داغ و ناکارآمد را با ال ای دی (LED) خنک جایگزین می کنند.

ال ای دی (LED) ها با گزینه های سبک، فن آوری، بهره وری انرژی و عملکرد همچنان راه را روشن می کنند. عقب نمانید! 

برای مشاهده پروژه ها، محصولات و خدمات شرکت نورپردازی شمیم اندیشه لطفا کلیک فرمایید.

برای دریافت مشاوره، طراحی و اجرای نورپردازی و سیستم های روشنایی حرفه ای می توانید با دفتر مرکزی تماس بگیرید.

شرکت شمیم اندیشه
مشاور و مجری نورپردازی حرفه ای و سیستم های روشنایی

امتیاز دهید
Telegram
Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب وبلاگ شمیم اندیشه

برخی از پروژه‌های شمیم اندیشه